MyMusix

Thursday 12 April 2012

Shakespeare's Day

Assalammualaikum. .Heheh Sorie guys. . sbb lama x update. .sure korang cdeh kn. .hehe Chill la. .banyak kerja bhah bro. .Heheh Hari nie .. mmng bez la. .hehe habis suda drama kami. .Drama Shakespeare. .King Lear. .Aku menjadi salah sorang watak utama. .Memang bez la. .Aku berlakon kat act 4 dan act 5. .Dari pagi kami latih, one day berdrama ja kerja kami hari ni. .haha first time aku berdrama. .dulu mna pernah berdrama. .hahaha drama bermula pukul 2. .At the end, kami berakhir dengan berjaya. .yeAhH. .thanx to kawan2 aku .bagi aku dorongan. .Final scene mmng best la. Kawan2 yang lain pun puji lakonan kami. .haha memang bez. .rupa2 nya kami ada bakat lain. .hahahah


Member2 drama. .


Kenangan Indah bersama geng2. .


 Bersama lecturer lagi tuHh. .

Kami memang terbaik. .YeaHH

No comments:

Post a Comment